tegnap voltam kineznél - erről majd 1x később.. előtte vásárolni voltam . a westend-ben, amit a legkevésbé szeretek az ilyen plázák közül, de az volt a legközelebb . a lényeg,h leültem egy dohányzós kávézóban, vettem egy hatalmas nagy 800 ft - borravalóval együtt jeges kávét, és olvasgattam a nemzetközi politikáról meg elszívtam két szál cigit ; egyszóval kikapcsolódtam, kiszakadtam kicsit a rohanó világunkból, meg a saját poklomból .
este szintén, sétálgattam a városban, nagyon kellemes idő volt (közben telefonáltam vkivel.. )
ma vidéken voltunk , ünnepelgetésen, szintén odakinnt kicsit napoztam, aztán amikor mindenki bement; csak úgy voltam, a napernyők tompították a sugárzást, az árnyékban nagyon nagyon kellemes idő volt , nem gondolkoztam . majd a gyerekekkel játszottam, készítettem termeszetes növényi anyagból festett ausztrál és újzealand-i birka gyapjúból egy holdat, aminek sapkája, szája és szeme is van :D

szóval kikapcsolódtam ... minden iszonyatos, és azóta még sokkal rosszabb.. de kikapcsolódtam .

túlságosan is csak az okozatra koncentrálok - arra ami van, a bajra, a betegségre ...

arra egyáltalán nem,h ez mitől lehet .

na ezzel kell elkezdeni ...

hajrá... hehe


 

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr521097834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása