run away lil boi

2009.03.31. 21:33

most nyitottam valaki felé .
ez nagyon jó, ugyanakkor veszélyes is ... mert nem vagyok még teljesen rendben, sőt. és kitudja mi lesz.. :s
változnak a dolgok.
sikeresen megírtam a sok tanulni valóból az első körben megirandókat :)
megint halálosan fáradt vagyok, ma hajnal 3ig fennt voltam; de ez most más fajta fáradtság.
és ez jó...:)
még mindig problémáim vannak a félelmekkel. és ebből fakadóan olyan problémáim is amik gátolnak a másik személy felé való nyitásban .. :-[
és most bűntudatom is van :s nem egészen alaptalanul, de nem is kellene annyira annak lennie.
elkezdődött az új éra :-)

hajráááááááá

(-:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr431038488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása