a nagy cenzúrázás

2009.03.16. 00:10

ma ill tegnap v mi van már nagyon rá értem:) és úgy döntöttem az elmúlt időszak - pár gáz amiket én sem igazán szeretnék vissza olvasdni - bejegyzését cenzúrázom :

2009.03.15. 17:48   into the woods - "I Guess This Is Goodbye"      barefoot       Visszavon Éles      Védett      Szerkesztés Törlés

2009.03.12. 13:44   késő bánat; wel-come to late grief     barefoot     Visszavon Éles     Védett

2009.03.06. 20:11  round two      barefoot       Visszavon Éles      Védett      Szerkesztés Törlés

 

csak a tagok láthatják,v mi ... v talán csak én? hehe aki nem tag, de illetékes v csak kiváncsi az jelezzen az eddig megszokott személyes formákban és elolvashatja a fantasztikus bejegyzéseimet wehehee...

:-)

volt egy 45 perces és az imént egy másfél órás nagyon tartalmas telefon beszélgetésem ;) :p
nyugi, én nem hallgatom a depeche mode-tól dream on-t :-)
 

jó éjt:)

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr901004653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása