fáradtság.

2009.03.24. 20:17

kb 3, 3és fél órát aludtam, rossz érzésem volt, és vmi fájt :s fogalmam sincs,h mi v ki miatt lehetett, illetve sejtem, habár nem hinném,h jelnleg bárkire is "rá lennék hangolódva érzelmileg" :) habár beszélgettem ma egy kedves ismerősömmel, ő is rosszul aludt.
halálosan fáradt vagyok, már évek óta mindig fáradt vagyok; tényleg, nagyon nagyon fáradt voltam akkor is, de ez most teljesen más

blank után szabadon, lefaragva, megtoldva ...

sokkal fáradtabb vagy mint korábban valaha is ... ez olyan mint amikor egy felhő átsiklik a nap-on, és te hirtelen kikerülsz alóla... el sem tudod képzelni,h h bírsz megmozdulni, fel kellni, járni, ugyanakkor úgy érzed,h sokkal erősebb vagy mint korábban valaha is. az ereid, a tested tele van velük, ugyanakkor tiszta vagy. a halandóságod optimális távolságba kerül, nincs olyan közel,h mindent elhomályosítson, de elég közel van ahhoz, h sokkal méllyebb, tartalmasabb észleléseket, átéléseket, érzéseket adjon neked. korábban hetekbe,hónapokba,évekbe v évtizedekbe is beletelt míg felfedezted egy tapasztalat jelentését, a világot, az érzéseidet, most ez azonnali "

komolyságot ésatöbbit teljesen félretéve - tegnap egy konyhában ráeszméltem; pár kollégám társaságában, h nekem ezek után tényleg nagyon jól kell megházasodjak:D ki kell fogjam a bálnát a pocsolyából... wehehehee (mint az ügyfeleket...:) )
ma tovább gondoltam a dolgot, reggel a balha lujza téri metró állomás mozgólépcsőjén - egy kávé földbirtokos dinasztiába kell házasodjak , v egy franchise kávé lánc tulajdonosát kell összeszedjem :D csak,h vki végre nonstop pumpálhassa belém a koffeint ........ is :D

jobban megnézve a papírt, tényleg csak biopsziáztak a 3ból kettőt , és abból az egyik iszonyatosan fáj - azóta is, pedig holnap már eltelt egy hét ... és egy kis ponton, ahonnan a fájdalom meg a görcsök jönnek meg is van duzzadva a hasam, meg megint mintha téglákat cipelnék oda bennt ... ismét kétlábon járó inkubátor lettem :) és ha behajlítom a térdeimet a hasam elé színes foltokat látok a fájdalomtól :s
azt hiszem a szembe nézéshez az is hozzá tartozik,h beismerem magamnak, h én bizony ....
félek.
éjszaka elalvás helyett gondolkoztam dolgokon ... sok minden jutott eszembe . jó érzés lenne végre tudni, h holnap újra fel kel majd a nap, h láthatom felnőni a gyerekeket, h sétálhatok majd egy kellemes nyári estén egyedül, h érezhetem -e majd azt a "tavasz érzés-t" ésatöbbi ...


 

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr781023284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása