fáradtan ébredtem.. hamarosan belibbent anyám; tökéletes frizurával és sminkkel,h közölje velem az ebéddel kapcsolatos instrukciókat:)
apámnak nem rég volt a születésnapja - nem emlékszem,h valaha is megtartottuk volna, torta biztos,h sohasem volt, főleg nem oroszkrém... persze én nem ettem :-) egy ideje nem igazán szeretem a tortákat, azt meg sosem bírtam megenni
a hugom elcsodálkozott a reno's méretén - valóban össze ment; a rá költött összegek viszont folyamatosan növekednek :-) nem irigységből... de néha rosszul esik . az előző fizetés óta elköltöttem majdnem 150 ezer ft-ot... szegény kártyám jól megsínylette, anyám fel sem ajánlotta,h kifizeti a dokit, a hugom kap egy új hyper kütyü telefont, illetve fizetik neki az angliai körútját. :o
remélem ma azért megdobnak egy cipővel...

tegnap döbbentem rá, h én igenis nagyon jó okkal vagyok lánc dohányos, amikor haza jöttem rögtön nekem estek , fél órán keresztül hallgattam ... azthiszem az ilyen eseteket előre látva nem akarta kölcsön adni a jövendőbeli lőfegyverét a volt párom :-) miközben apámat hallgattam arról,h amikor ilyen meg olyan programokat telepített fel az én (!) számítógépemre utána elszállt a gépem....... igaz semmim sem veszett el, mert bár mindig tudom,h kell biztonsági másolat, de mindig elmarad , viszont mindent külön partíciókon tartok; de minden össze lett keverve :/ szóval közben csak cigaretták lebegtek a lelki szemeim előtt meg egy olyan hatalmas torta amit úgy hozzá vágtam volna ... utána persze anyám is kitett magáért..
és eszembe jutott az is,h milyen naívan kérdezte meg tőlem eddig az össze orvos,h van aki kinnt vár a váróban? és én milyen nyugodt szívvel mondtam,h nem. nost 18.-án is így lesz ez . ha esetleg vmi baj lenne majd felhívom a nagyapámat... (tényleg neki most lesz a születésnapja, márc 15-én kit érdekel a 48-as forradalom?:)) mi nem azt ünnepeljük:p -nem is akarnám azt ünnepelni egyébként)

most pedig magamba döntök egy liter kávét, h eltudjam viselni a délutánt, mert vásárolni megyek velük ...

(-:
de őszintén... nem igazán érdekel . persze jobb lenne nem érezni ... majd ezentúl csak magamnak fogom mondani,h én megmondtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr90987139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása