it*s settled, isn*t it?!

2009.03.03. 22:12

cenzúra


azt hiszem nagyon nagy súlya van az előző bejegyzésnek :-(
szomorú dolog elveszíteni egy barátot.
eltűnt a napocskám is az asztalomról, amit jucuskától kaptam tegnap utó karácsonyra... :( nagyon sajnálom azt is.. bár csak megkerülne - ha vki ellopta az kapjon melanómát . fakk
na és kinek meséltem el azt,h vettem magamnak egy flakon tejet amiből hétfőre túró lett a szekrényemben és kénytelen voltam a wc-be önteni, de csak miután összefröcskölte a kabátomat... meg,h hogyan mészároltuk le a télapókat amiket már sajnos nem tudom kitől kaptam decemberben...  senkinek. gáz


cenzúra
 

l.. akkor itt megosztom ...

halott télapókat látok
(először én szúrtam ki a szájukat, h - tudjanak szopni - unatkoztam, majd hétfőn reggelre már levoltak szúrva .... )
íme a bűntény helyszíne rekonstruálva , a kis napocskámmal ami mára tűnt el :-(

 

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr72978525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása