évforduló?

2009.02.28. 13:14

nos mivel idén nincs 29-e így úgy döntöttem,h ma lett 1éves a "blogom " :) és legalább még egy évig nem is fogom vissza olvasni a tavalyi bejegyzéseimet . nem szeretem őket... :) majd 1x jó lesz vissza olvasni, amikor már teljesen elmúlt.
tavaly februárról 4db kép maradt meg az arcomról. (most megmutatom az arcomat azoknak akik még nem látták :D) a paint-el való kicsinyítgetés rettenetesen tönkre vágja szegény kis képeim minőségét.... de photoshoppal túl nagy méretűek lennének... ez van... szóval...

























hát így néztem ki akkor....

2008 március
te jó ég felismer vki egyáltalán?:o :)


















2008 április :s rémes volt... a másodikon jobb formában vagyok, csak rossz itt a felbontás:D


















































2008 május.... itt már megkezdődött a mégrosszabb..




























2008 jún vissza nőtt a hajam :) és összeomlott az életem maradványa is





























2008 júliusában aztán megkezdődött a teljes katasztrófa... de csak vicces képek készültek rólam

























2008 augusztusában 5szörösen öltött testet a legszörnyűbb félelmem, az arcomról nem maradt fennt egyetlen egy kép sem...
 

2008 szeptember, pokol, katasztrófa... de én rólam csak vicces , rémes, ocsmány de vicces - képek maradtak fennt



















2008 októberében két kép készült az arcomról - egyiket sem akarom,h bárki valaha is lássa:D ekkor lett vége a "párkapcsolatomnak"

 

2008 november, volt jó, rossz, elkezdődött vmi, de még vissza húztam magam




































2008 december, nagyon vegyes volt, de határozottan sok jó-val, vissza vissza húztam magam de akkor is... 3hónap se telt el azóta ... mégis... mikor volt már az?:)


nagyon szürke voltam.... de... :-)

















a karácsonyi bálon nagyon jól éreztem magam - határozottan sokkal jobb felbontásban :D




























amikor még megpróbáltam vissza rántani magam a sötétségbe...
















ennek az eredetije is nagyon rossz minőségű volt már... de itt már csak centik választottak el a föld felszínétől... és ez hatalmas nagy eredmény volt.

















2009.... nagyon igyekszem... és jó... de idő kell , idő amíg újra olyan lesz az arcom mint régen...

január :) innen már sokkal sokkal több kép készült rólam :) de most elég lesz 1 is... :)


























február:)
hófehérke és a vaku :D












miben segíthetek önnek ? :|


























február 27.-én - tegnap.... :) silány felbontásban, de azért már...












februárhoz jön persze velence is... de azokat majd legközelebb.... meg az előzőben... :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr74971462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása