attól még,h...

2009.02.03. 19:32

rettenetesen kimerült vagyok :s múlt hét hétfő-n kiderült,h félre értettük egymást a kineziológussal ... feleslegesen mentem oda, de utána találkoztam a kollégáimmal, közben vettem egy kb 6.000ft-os könyvet amiből két oldalt olvastam el.. :) a betegség mint szimbólum -a címe, egy német írótól, egy két német szerzőtársal, jó könyv, kicsit nekem néhol "vulgáris"-nak tűnik:o jó támpont, érdemes bele lapozni annak akit érdekel a téma - nem diagnosztizálás végett, hanem halvány támpontokért. majd egy kedves barátoméknál aludtam - nem sokat , a hét további részére nem igazán emlékszem :D ismét megdöntöttem az idei kialvatlanság rekordomat, végül csütörtökön mentem a kineziológushoz ; előtte vásároltam a westendben (nem szeretem a plazakat, a westendet a legkevésbé....) vettem két nadrágot, egy felsőt, és két kardigánt , aztán a fogantatásom idejéből találtunk problémákat - ezeket feloldottuk, ismét egy számomra nagyon élvezetes "házi feladatot" kaptam - 3héit naponta 3x3 pohár víz:) (tegnap és ma a napközbenit elfelejtettem..........) szombaton ismét a barátoméknál aludtam - előtte ismét vásároltam - az árkádban,két felsőt ,egy nadrágot, nivea-t,neutrogena-t,két zoknit és egy doboz törlőkendőt:D és immáron elköltöttem egy fél havi fizetésem, holnap ismét a barátoméknál alszom, és ha minden jól megy előtte meglepem magam az árkádban az egyik kedvenc parfümömmel ysl opium for men-jével:) bérletet is kell vegyek holnap , és még egy nagyker árú givenchy parfümmel is megakarom magam lepni a héten, a velencei utunkat is ki kell fizetni (én szedem be a pénzt a többiektől mert a szeretett kolléganőm lebetegedett ..) szóval a hétvégére el is fog menni egy havi fizetésem:) úgy vélem megérdemlem. amióta beteg lettem nem költöttem az égvilágon semmire csak dokira, bérletre meg cigire..
betegség... sokat javultam - de most ismét romlás következett be - nyálka hártya repedések-... amik piszkosul fájnak ... de két három nap aloeverás kenegetés után nyom nélkül elfognak tűnni, igaz ma délutánra a végkimerültségtől (kedd van........) és a repedezésektől elég rossz idegállapotba kerültem (a közös képviselőnő ismét felbaxta az agyam - a múltkor nem tettem be végül a levelet a postaládájába - mert úgy érzem, nincs szükségem felesleges konfliktusokra , ostoba emberek mindig lesznek ; valszeg mindig felfognak idegesíteni , de pár óra múlva v másnapra elfog múlni , még ha jogos is a felháborodásom , akkor is felesleges plusz konfliktusokat generáljak idiótákkal.... - túl jó lelkű lettem..... xD meg túl érzékeny.... de tényleg... ki hitte volna.... he-he-he ... :/ )

régebbi fényképeket visszanézve, illetve mások képeit........ nincs semmi baj. (a repedéseket leszámítva...) az elmúlt hónapokban tév hitekben éltem (bár akkor volt baj, de már eltűnt..... ) szóval ennyi, itt a blogban sem tudom vissza olvasni azokat az időszakokat - a föld alatt voltam - annál is méllyebben ... vissza gondolva... h süllyedhettem olyan méllyre? logikusan vissza gondolva.... süllyedtem, de megállítottam a süllyedést, kibírtam, végig csináltam... és azt hiszem a tőlem telhető legerősebben küzdöttem, voltak időszakok amikor tényleg közel álltam a kényszerzubbonyal végződő idegösszeomláshoz....
most már a föld felett vagyok.
rengeteget fejlődtem, tanultam, épültem, kaptam; az idén.
megvan a probléma.
össze kell rakni a mozaikot,
szembe nézni vele,
megoldani,
és teljesen meggyógyulok,
mindd testileg mindd lelkileg.
hajrá...

:-)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr39920882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása