hétvége

2009.01.18. 00:22

pár hónappal ezelőtt nem ismertem ezt az érzést, és a legvadabb álmomban sem sejtettem,h létezhet ilyen de.... várom a munkanapokat :) igazából egyáltalán nem a pénz miatt dolgozom. de erről majd máskor ..
ez a hétvége ...
problémák, a múltból, a jelenből, problémák a barátokkal is ... újabb időben levont következtetések; olyan jó érzés amikor az ember időben rájön,h 'úristen mit művelek' és felhagy vele :) ez most az én esetemben (tom tegnap este nem ezt írtam de...) a párkeresés volt . nincs itt az ideje. nagyon nincs.
őszintén igazán nem is érdekel úgy senki most; jó persze nagyon hiányzik és szükségem lenne rá, de egyáltalán nem emiatt érzek erre kényszert. és ez olyan jó,h időben belátom mielőtt még egy lavinányi hülyeséget indítanék el vele :)

már két hete próbálok elmenni fodrászhoz.... :@ ahova nem kell időpont ott csak hétköznap du 5ig vannak nyitva, ahova meg kell oda meg 2-3héttel előre kell kérni:o nekem 2-3 hét alatt már a duplájára nő - és ez komoly, rettenetesen gyorsan nő a hajam, régen is gyorsan nőtt, de amióta újra vissza nőtt azután ....
szóval ma délelőtt fogtam a kis hajnyíró gépet meg az ollót... :D - ezen sokan nevetni fognak, de nekem az jut róla eszembe, h utoljára akkor nyúltam a hajamhoz azzal a géppel amikor leborotváltam belőle azt ami megmaradt; szóval nem igazán vicces emlékeket kelt bennem, de majd mosolygok .... (mostanában tényleg ezt csinálom, már szóvá sem teszem ha számomra vmi bántót, v rossz emléket idéző dolgot viccesnek fognak fel, senki sem hagy a rosszról, a félelmeimről beszélni ; mintha nem is léteznének - de attól még,h vmiről nem veszünk tudomást ... igen mondhatjuk azt,h jól végig csináltam az egészet [még nincs vége, se testileg , lelkileg meg főleg nem . ] , de attól még,h mosolygok, jó kedvem van, viccelődöm, hülyéskedek, teljesen normális életet élek etc; attól még .... tudom,h nem , h tiszta vagyok, és ,h többé a másik sem jön vissza - mert teszek ellene , de attól még félek tőle, nagyon... a ráktól annyira nem - de a nyugati orvos tudomány szerint - meg a nyugati életbiztosítók :D szerint 50% esélyem van arra,h meghaljak az elkövetkező 4 évben, és ez attól még ott van,h élem az életem, és utállom amikor a legbizalmasabb barátaimnak erről beszélnék és rögtön,h jajj ugyan már meg hasonló dumák..........
szóval rémes lett a hajam:)) hétfőn, kedden, pénteken estig dolgozom majd, úhogy szerdán v csütörtökön megpróbálok bejutni az egyetemi fodrászhoz; meg úszni is elszeretnék menni

ehh de gyorsan eltelt ez a nap... és holnap ill ma korán kelek , 10kor indulunk ehhhh :/

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr12884592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása