és vége egy újabb hétnek..

2009.01.16. 19:12

illetve a hétköznapoknak:) ezen a héten megdöntöttem az idei alvás hiány rekordomat, tegnap este végre jól aludtam volna; erre este 10től éjfélig a felettünk lakó 'kedves' közös'képviselő' által bömböltetett tv-t hallgattam - írtam is most neki egy kedves levelet, tele gyönyörűen megfogalmazott cizellált sértésekkel ;) nagyon elegem van abból a nőből... rettenetesen korlátozottak a szellemei képességei és bunkó. most telt be a pohár a nálam.. úgyhogy holnap kellemes meglepetés vár majd rá a postaládájában :)

olvastam az új uzsora törvényről .... illetve a visszaállított régiről.. igazán nagyon nem vagyok otthon a témában, de ha  200%-os kamattal már bűntett-nek számít, akkor a bankok a 400%-os kamatjaikkal mit csinálnak ? igaz megvan erre is a válasz... tudom is, azt is olvastam, úgyhogy erről ennyit, de ez említésre méltó:)
az "új" ptk-ról már nem is olvasok ..... és a köztársasági elnök úrról sem.. mert csak "felidegesítem" rajta magam.... ezek ugye csak nagyon rossz viccek(???) na mind1, nem férnek most bele ezek az én életembe ... :-)

és mi zajlik most a világban? a hamas és jeruzsálem konfliktusa eszkalálódik, kairó hallgat, kijev belülről omlik; moszkva fitoktat és 'majd beleroppan a gazdasági válságba, peking elég nyilvánvalóan nem szándékozik betartani az olimpia megszerveze ellenében igért 'ellen szolgáltatásokat', dc elbúcsuztatja a háborús bűnös republikánusokat, és reménykedik a politikai váltógazdaság pozitívumaiban, a halliburton kifosztja irakot, budapest pedig egy rossz vicc:)  ..... csúnya csúnya, szomorú világ.... :]

várjuk a tavaszt....

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr12882280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása