szombat és 'kapcsolat...'

2009.01.10. 12:41

vártam a hétvégét, nagyon fáradt voltam már... kettő körül aludtam el és 10elött felébredtem, és nem vagyok hulla :))
múlt hétvégén lomtalanítottam - 2-3óra alatt rengeteg régi holmimat selejteztem le - ruhákat(a nagy részet sohasem hordtam),táskákat, két pár cipőt, lemezeket,régi használatlan író szereket,pár könyvet (könyvből rengeteg van, és a 80%a nekem nem kell..), mikroszkópot:), bögrét, és egyéb kacatot... gazdag utó karácsonyt csináltam a kukásoknak:) még mindig lenne mit kidobni.. de most nincs hozzá kedvem, asszem semmihez sincs :/ nem vok a legjobb állapotban.. de igyekszem:) a rómát 2. évadját is végig néztem - nagyon megszerettem azt a sorozatot, állítólag mindenidők legdrágább sorozata volt, az hbo és a bbc csinálta meg a rai is bele adott egy kis tőkét, nem bírták tovább fedezni a költségeket, és inkább befejezték mint,h kisebb költségvetéssel, alacsonyabb színvonalon folytassák. tényleg fantasztikusan megcsinálták, a díszletek, a karakterek... a kedvenc karakterem persze atia.. :D

nagyon hiányzik már egy párkapcsolat.. lennének is rá jelentkezők.. de... addig nem szabad amíg nem gyógyulok meg. egy kapcsolatnak 'tisztán' 'kell' indulnia, képtelen lennék átélni azokat az érzéseket, amiket akkor szokás, boldogan kell indulnia, nem úgy,h romokban heverek testileg és lelkileg egyaránt... amin én keresztül megyek az bűntetés lenne egy másik ember számára, ártanék neki, nem zúdíthatom ezt rá egy ép és egészséges emberre aki tele van reményekkel, álmokkal, aki ártatlan. egy dolog barátokkal és családdal ezt megosztani és egy másik dolog párkapcsolatban, habár a legrosszabb dolgokat a barátaimnak és a családomnak sem mondom el,sőt már senkinek, nem tudom kivel megosztani a félelmeimet... és még nem múlt el az előző sem, ill már csak mikroszkópikusan, de még ott van, abban a kapcsolatban majdnem teljesen tönkre tettem magam, egy/két heti rendszerességgel értek olyan idegösszeomlás szerűségek mint amilyet szerdán átéltem, persze a legtöbbről én tehettem, de egy kapcsolathoz és annak a tönkretételéhez akkor is két ember kell, de már nem számít, megbocsátottam neki, és magamnak is, elengedtem, és tovább léptem.

ma délelőtt végre eljött hozzánk egy normális vízvezeték szerelő - a fürdőszobánk katasztrófális állapotban volt már kedd óta... nálunk egybe van a csap meg a zuhany, nem úgy,h külön a mosdó csak és a kádé, a csap aljából ömlött a víz, és a zuhany cső is eltört.. de ma estére már végre használható lesz:)) és maszírozós zuhanyfej... :D én egyáltalán nem értek a műszaki dolgokhoz, és még kevésbé érdekelnek; habár karácsonykor megszereltem egy ajtót:D mert,h beletörtem a kulcsot apám anyjánál.. :) ha vmit nagyon kell,és nem okoz katasztrófát ha hozzá nyúlok akkor azt azért megpróbálom megcsinálni..

és már el is döntöttem mit csinálok... nézem a róma első évadját:)

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr68869011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása