képek

2009.01.10. 20:38

régen próbálgattam képekben megosztani másokkal amit gondolok, látok, érzek....
elsőre ezek maradtak meg.. kicsit össze csapva.. a többi is megvan valahol, talán majd egyszer megtalálom őket egy lemezen :)


1:2005ből:)
2: amikor 2006ra nukleáris holokausztot jövendöltek..
3: az én kis rák iróniám; attól még,h beteg vagyok még mindig a nagyvilági életem élem:) ,,a korámny azt mondja naponta 9x kell enni gyümölcsöt és zöldségeket. imperialista propaganda. nekem elhiheted:) azt mondják a brokkoli kicsinálja a rákot és a mellék hatásokat.... de csak az étvágyamat csinálja ki.....:))) fodrász - chemo szobácska, szolárium - szkenner , fotózás - reflektorok a műtőasztal felett :)
4: ma kb 35000 ember halad el emellett a poszter mellett, közülük 11600 rákos lesz - változtasd meg a statisztikákat, a ground zero jobb mint a szabadság torony... , kérdezz, a rossz víz több gyereket öl meg mint a háború, gondold újra, mosolyogj... , ha te nem eteted őket, akkor ki fogja?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr67869785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása