,

2008.12.29. 22:28

magány.
?
...
magányosnak érzem magam.
magányosnak érzem magam?
azt hiszem igen.
nincs kivel megosszam a legintimebb dolgaimat... sem a félelmeimet..
de ez végülis nem olyan nagy baj, (és azt hiszem meg sem értenék, nagyon kevesen értik meg... )
ma egy kicsit elveszettnek éreztem magam, (ugyanakkor rá is találtam valamire) szörnyű volt egyedül odamenni.
de tanulságos is. és ahogy gyalogoltam (gyalog mentem oda a moszkva térről) rájöttem milyen sokat változtam az utóbbi időben; pozitív irányba.
tényleg őszintén... átértékelem a dolgokat, mindent, mindenkit
csak olyan jó lenne ezt valakivel meg is osztani, hiányoznak az állandó barátaim ... heheh mindannyiunknak van saját bonyolult élete.

de a magány ellenére még midnig boldog vagyok. nem tudom mi váltja ezt ki... de boldog vagyok, mindennek ellenére, én egyedül a nagyvilágban :) eltünt az a hatalmas üresség, v legalábbis drasztikusan beszűkült:) talán ez az üresség az lett volna amit csak önmagunk pótolhatunk? ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr23847741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása