hát

2008.12.27. 22:20

hát ha ez az év ilyen szörnyű volt, akkor a karácsonyon sem csodálkozhatok... na jó, voltak szép és jó dolgok is... tegnap ilyenkor apró darabokra tört a kicsi szívem :) erről majd később meg a karácsonyról is...

az imént olvastam valamit, és ezt meg kell osszam vkivel.....

,,És az emberek tapasztalata _ : Ha már boldog nem lehetek, akkor legalább kielégült lehessek. "

nahát ez volt az...... (-: jesszusanyámkrampuszmária.... xD

én boldog vagyok, legalább is igyekszem, az idén keresztül mentem - megyek a legszörnyűbb poklon, amit el sem tudtam képzelni.... még mindig beteg vagyok - 29.én felfekszem a műtőasztalra - féltem, nem a tűtől, nem a méregtől, nem a testi fájdalomtól,nem a vértől.. egyedül voltam ott, nem volt ott senki illetve az a valaki kinnt a váróban ... az a valaki tegnap összetörte a szívem. de én boldog vagyok, már amennyire ezt lehet mondani az vagyok, így is, mert én én vagyok, mert én élek, mert én létezem, mert engem szeretnek sokan, mert én tudok nevetni , én így elégülök kifelé :) (az illető persze nem erre a kielégültségre célzott , de khmmm... )

oly sok mindent tudnék még írni, mondani , olyan jó lenne sírni egyet, mert azt hiszem megkockáztathatom,h a lehető legszörnyűbb dolgok történtek, és még midnig történnek velem (jó persze mindig lehet rosszabb, sokkal sokkal rosszabb is lehetne de....:) ) , majdnem beléjük is haltam , és még is boldog és kielégült vagyok, és ezt nagyon sok millió ember nem mondhatja el magáról - az én szívemtájt is ott mardos az üresség, a fájdalom, a testem beteg, de akkor is ...

:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr8844404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása