tisztaság

2009.06.02. 10:02

tegnap kitakarítottam a fürdőszobámat - sosem takarítottam még ennyit - súroltam - a csempét, a padlót, a mosógépet, a szekrényt, a bojlert .. aztán felmostam 3x, a tükröket leszedtem, a plafont; a kádat - minden ragyog, és nagyon kellemes friss illat van - amit azóta becigiztem reggel :) (most már a takarítással kapcsolatban is kioktathatok, megalázhatok bárkit :)) mert én is megtudom csinálni, sőt nagyon jó megtudom csinálni, tehát innentől kezdve a személyzetet is teljes joggal kritizálhatom bárhol - idáig nem tettem, v csak nagyon kicsit (; - képmutató sosem voltam. )

viszont magamat már nem érzem olyan tisztának ; a múlt heti dolgok miatt ... most már megtapasztaltam,h nem csak városi legenda,h sokan csak megjátszák magukat,h nem olyanok - csak azért,h megkaphassák azokat akik tényleg nem olyanok . aztán utána eltűnnek ... kitaláltam,h h tudnék neki nagyon csúnyán nagy bosszúságot okozni - de azthiszem nem teszem meg . nincs értelme .. meg már eltelt azóta 4 nap. hehhh... azért ez durva volt, és fájt, fáj még kicsit. de ez van.
azóta betalált; a február márciusi is - aki csak pár háztömbnyire lakik tőlem . nagyon durván beoltottam ... (: de megint ennek ellenére elgondolkoztam rajta - bár ennél én még mindig sokkal többet érek, és sokkal jobb vagyok ... hogy egy olyan emberrel létesítsek egy sivár , lealacsonyított alkalmi kapcsolatot aki már kétszer is nagyon megbántott;
szeretnék valaki olyat keresni, aki képes lenne bennem a szeretet egy ócska lebutított illúzióját kelteni és testileg kielégíteni miközben a megszemélyesített lénye iránt nem táplálnék hamis gyengéd érzelmeket ; de ezt csak szeretném, valójában úgyis őszinte szerelemre vágyok, egy társa, aki átsegítene ezen . viszont ezt nem lehet... egyrészt a betegség miatt, másrészt mert mindd csak kihasználni akarna , v idióta . csütörtökön is ezért feküdtem le azzal az illetővel ... aztán azóta sem hallottam róla (-:
nem tudom,h h létezhetnek ilyen emberek.
túlságosan is burokban éltem idáig.
mocskosak..

hát ....

siralmas.

ezzel vajon elvesztem a tisztaságom?

v már elis veszítettem...

néha úgy érzem :-[

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr891158406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása