egy hosszú hétvége...

2009.04.12. 14:54

újabb csalódás szerű dolog ... hehe .. az a baj,h a selejtek már elkezdték felvenni a nem selejtek tulajdonságait, és nagyon vonzó külső tulajdonságokkal vannak megáldva, illetve mi meg kábítjuk magunkat ... így aztán mindig kifogjuk őket, vele mondjuk nem történt semmi - szerencsére , bár akkor is nem jó érzés ez ... :-[ de legalább megúsztam :)
mostanában unatkozom itthon , bár a múlthétvégén illetve tegnap a fentebb említett személy végett, de akkor is :) nagyon nem tudok mit kezdeni magammal , rég volt már ilyen.. és egészségügyileg is romlottam, úgyvélem tudom miért, s lévén,h ezt elkezdtem megoldani ... így ...
ajj kezdem úgy érezni,h feladom :) nem kell pár , maradok 'parlagon heverve' ahogy a kedves barátaim szokták volt mondani :) nem akarom a végzetet játszani ... és nem akarom az életem hátralevő részét humanitárius mártírként leélni :s de nagyon közeledek afelé ... csak egy társat szeretnék, egy normális kapcsolatot vmi olyat,h : ,,azt nem cipelhetem helyetted, de téged cipelhetlek "
 

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr541061009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása