"labels or love"

2009.04.04. 20:31

ma reggel korán felébredtem... nagyon mérges voltam :s aztán vissza aludtam még egy másfél órát, és 10kor keletem, szóval nem sikerült kipihenjem magam, tanulgatni akartam - de természetesen bennt felejtettem a füzetemet :D
délután vásárolni mentem anyámékkal ... most sikerült jól felidegesítenie mindd a 3nak. nem akartam sok pénzt elkölteni, mert tegnap reggel is vásárolgattam , de úgy alakult...:) most már lassan kezdem felül múlni régi önmagamat; a hugom kapott 200 fontot - 3hét múlva megy angliába , én elköltöttem most két nap alatt annyit :D holnap ismét át kell pakoljam a szekrényeimet ... februárban már egyszer leszakadt az akasztós, aznap reggel amikor velencébe mentünk , és az összes válfára akasztott ruhám a földön landolt ... azóta némileg jobb az elosztás - de megint közelít a katasztrófa felé ; a bank számlám pedig ismét csökkent egy tekintélyesebb összeggel; amit végig sem bírok nézni gondolni meg főleg nem:D na mind1... ennyit megérdemlek :) bár már indulás előtt tudtam,h mi fog történni ... már akkor kivágtam két régi nadrágot a szekrényemből :D cipőt viszont ismét nem sikerült vegyek - pedig az lett volna az elsődleges cél , 5cipő boltot jártam végig ; mindenhol csak ócskát milliódollárért választék volt, ráadásul még közönségesek is ... én az elegáns, hosszú orrú, barna minőségi - nem drága de bóvli , hanem drága de igenis minőségi cipőket szeretem ilyeneket meg manapság ebben az országban sehol sem lehet kapni, v csak annyiért amiből már vehetnék egy repülőjegyet vhova ahova szeretnék elmenni, és akkor már inkább félre teszem a repjegyre... :)

még szerencse,h még mindig képes vagyok ilyen hülyeségekkel foglalkozni, és elkölteni a magyar átlag minimálbért másfél óra alatt egy plázában ... valamivel nagyon nem akarok foglalkozni :) de legalább imelda marcos-t és juan perón-t is lekörözöm ruha mennyiség,minőség és elegancia terén... weheehehe
annyira de annyira antimaterialista vagyok ... a vásárlással viszont nagyon hajlamos vagyok elkapatni magam , de ha 1x bőven megengedhetem magamnak anyagilag, én dolgzom meg ezért a pénzért, és meg is érdemlem... akkor miért ne ?
 

nem érzem magam túl jól... semmilyen téren sem :s de legalább van 10 új ruhám és legalább fél évre elegendő méregdrága parfümöm, meg elmehetek egy neutrogena reklámba :) és új élményekkel gazdagodtam ... h apámat idézzem : ,, szegény szépreményű magyar keresztény parasztok" - lehetne még ezt fokozni?:D bizony, mindenhol ott vannak, a buszsávban száguldoznak a részletre vett közönséges német luxus autóikkal, a plázákban mászkálnak agyon szoláriumozva és silány minőségú drága ruhákat vásárolnak, diabetikus fagyit esznek, és köpködnek, meg még nacionalisták is és mindent, mindenkit szidnak ..... úristen :) agyrém...

a szociális viselkedés újabb fogalommal bővült = downshift, downshifting - ez nagyjából az én közel, távol jövői céljaimat tükrözi ... megfelelő tőkével neki vágni a világnak, és az útlevélben szereplő államporgárságot adó országtól nagyon nagyon messze; teljesen más kultúrában, ideiglenesen letelepedni, ingázni a világ egymástól nagyon távol eső pontjain, a definíció a kilátástalanság elől való menekülés-t is felsorolja ... ez hülyeség, szerintem. csak egyszerűen, ez az ország, ez a társadalom, ezek a politikai; vallási; kultúrális; stb stb nézetek, ez a rendszer hihetetlenül távol áll tőlem, és taszít, nem akarok itt megöregedni, új életet akarok kezdeni vhol; akár több helyen is még végül megtalálom azt a helyet ahol azt fogom érezni,h igen ez az én otthonom :-) habár végleg úgysem tudnék ettől a mi "kis" rosszvicc országunktól, mert nagyon sok minden köt ide, nem is ez a cél, csak a nem itt élés, nem kifejezetten a jobb anyagi lehetőségek miatt - sőt az a legkisebb vonzó tényező, csak olyan hatalmas nagy ez a bolygó, annyi csodálatos dolog van itt, annyi felé lehet menni :) azt hiszem európától és az egyesült államoktól nagyon távol szeretnék élni:) most manila - is nagyon érdekel , v melbourne természetesen; esetleg jakarta-t is megnézném magamnak :) na de ez még messze van ... majd meglátjuk :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr621046459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása