can ay get started?

2009.03.22. 18:12

nos... változtnak a dolgok, de mély önvizsgálat még mindig elmaradt; habár alkalmam sincs rá - na majd ma este, anyám és a hugom az agyamra mennek, nagyon szeretnék már elköltözni, és egyedül élni, csendet akarok , állandóan mindenben megzavarnak . rossz éjszakám volt, összevissza fennt voltam, és hajnal fél 7kor felébredtem - nagyon mérges voltam, elszívtam egy cigit és bevettem egy negyed altatót, majd du 1kor ébredtem, muszáj aludjak, mert ha nem alszom akkor , még fáradtabb leszek, ingerült és beengedem a kétségbeesést az életembe - akkor pedig meghalok v tönkre teszem magam . ilyen egyszerű....
most így késő délutánra megint nagyon ingerült lettem, mindenki és minden felidegesít :/
semmihez sincs kedvem, nem akarok enni , az evéssel most nagy problémáim vannak, szinte semmi szilárdat nem tudok lenyelni - mintha összeszűkíteném a nyelőcsövemet - pedig muszáj egyek , külömben elég nagy problémák lesznek ...
ez most megint egy inkább lennék philadelphia-ban nap :s :(
bár a szakadások most mintha sokkal gyorsabban gyógyulnának - de nem bírok róluk tudomást venni, van egy ami nagyon rossz... de majd elmúlasztom ...
alig várom,h este legyen és végre csendd, és magamba nézhessek , csak erre van szükségem, csendre és egyedül létre és egy mélly meditációra .
utána majd meglátjuk...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr611018498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása