kiborultam amikor ma haza értem.
halálosan fáradt voltam, iszonyatosan...
aztán gondolkodtam. és ... mi a francot művelsz te? sűrgősen szedd össze magad kisfiam.

miden megváltozott. és ezek az érzések... nem tudom őket hová tenni..
amikor jöttem haza felé, felnéztem a sötét égre - más volt.
most a kádban, a víz cseppek a kád oldalán...
a szúró fájdalmak a hasamban, mint amikor megvágod a kezed, bele vág a húsba is, és húzódik, szúr, csak belül , méllyen...

vágyom valakire , valakire akinek nem kell erről beszéljek , mert nem tudok róla beszélni, csak a szemembe nézne, és megértené .

rengeteg minden elveszett... de megint kaptam valamit. valami hatalmasat ...

most jött a választás ideje, a rák egy választás, egy hatalmas választás . nem leszek áldozat.

nem vagyok rákos - a szószoros értelmében nem .

valami hatalmas dolog történik most velem, spirituálisan . részben darabokra hullik az életem részben olyan dolgokat találok meg , tapasztalok magamban és világban hogy....

?
 

minden tapintás, érzés , gondolat, más .

nagyon durva fájdalmaim vannak, és kezdem teljesen leblokkolni az egész táplálék bevitelt meg anyagcsere folyamatokat, kétségbe estem és áldozattá váltam, összeomlott a világ, mert nem erre számítottam .
de most ennek kellett jönnie
át kell menjek ezen, mert ez ad dolgokat, és ez egy jelzés, jelzés, h nincs minden rendben, és belegondolva abba, h tavaly min mentem keresztül , őszintén ;nem egy csoda, h nem IV stádiumu tumorokkal vagyok tele ?:) persze akkor már fel sem bírtam volna kellni , és vért öklendeznék de... amúgy a humorom is vissza tért, a hajam rettenetesen, nagoyn megnött alig két és fél hét alatt, az arcom is rémes , fájdalmaim vannak, szerete az egész testemben , és megint a repedezések , és nagy fájdalmak ott ahol nem kéne , meg persze a dög, v dögök helye , és iszonyatos érzés bele gondolni, h akkor az a kettő még bennem van ? mert ezek belőlem táplálkoznak , növekednek , és megszállják a testem , a nyirok csomóim tiszták - legalábbis nincs feltüntetve a papíron ,h lenne bennük valami ...
ezek, a daganatok ... amiket azoknak nevezünk, tele vannak gyilkos méreggel, haraggal, fájdalommal, dühvel, gyűlölettel, egó-val , csomagok; amik egyre növekszenek, majd kiontják magukból a mérget ami beszívárok a nyirok ereinkbe, szerte széjjel árad a testünkben, és megtámad mindent, elveszi az életünket, megrontja a testünket, és a lelkünket is megtámadja ......

nagyon gyenge és sebezhető vagyok most, testileg, lelkileg ...

de a pokolba is kurvára összeszedem magam, mindenegyes átok nappal erősebb leszek, nem hagoym ott a munkát , ma is végig csináltam , félnapot dolgoztam aztán oktatáson voltam, nem fognak elvenni tőlem semmit ezek a kib.......ott dögök . és én sem teszem magam áldozattá , választok , nem kell az áldozat szerepe .

olyan távol van most a halandóság érzése bennem ... ugyanakkor tombol a lelkemben a félelem és a kétségbeesés, h mi történik a testemmel ...
 

 

ja találtam a neten nagyon jó "reklámokat" ... egy brazil rák ellenes egyesült készítette őket fanatsztikusak nézzétek meg, nagyon tartalmas... mindd.... :
https://www.youtube.com/watch?v=EHYBXm19Fdc&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=U-ozAc-XVh0
https://www.youtube.com/watch?v=GR2Nke6jY90&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=Nq_xDtmPXpc&feature=related
 

és én is csináltam egy képet, igaz még pár napja amikor másra számítottam , de ha akkor olyan angy okos voltam, akkor most is az leszek... :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr591012854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása