a very very long morrow

2009.03.04. 19:17

határozottan határozatlan névelővel... elég keveset aludtam :s és reggel azt sem tudtam,h hol vagyok; éjszaka alvás helyett nagyon magamra zúdítottam a dolgokat :/ és reggel már nem volt semmi értelmük... legalábbis nem akkora.. utána ismét super man - ként vonultam be a budapesti tömegközlekedés történelmébe; elértem a 7:23as 4-es villamost, majd a buszt is, közben elszívtam egy háromnegyed szál cigit:) és 7:49kor már a kávé gép elötti sorban álltam, kezemben a "mostanában úgytűnik mintha drasztikusan összement volna" nescafé-s bögrémmel. a délelőtt hamar elrepült, utána volt egy majdnem 4ezer másodperces beszélgetésem ami után az idegeim és az agyam beadták a kulcsot, majd szembesültem valamivel ami nagyon rosszul esett... utána már röhögéssel telt a hátralevő idő, majd ismét fénysebességgel elértem a 16:22es E-s buszt, már a vonaton mobilinterneteztem 16:50kor, 17:57kor egy bezárt cipőboltal találtam szembe magam; a táskámban egy vadi új hatalmas tubus neutrogena testápolóval és egy doboz durex pleasuremax -al ... :-) (ja a sexdate dolog természetesen lemondásra került. és immáron a kék propeller-es samsonite táskámban egyik kis zip-es zsebében a gázspray mellé bekerült a bordázott dolog is...:D) utána napoztam 4percet egy turbó szoláriumban, majd haza taxiztam 650ft-ért... xD és most vár rám a dvd, a vacsorám - amit nagyon nincs kedvem megenni, a fürdőszoba, majd ismét a dvd, esetleg a gép... majd az álommanók, akik remélem képen nyomnak egy cementes zsáknyi álomporral. holnap pedig nem alszom itthon.

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr48981631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása