:-)

2008.12.29. 18:23

túl vagyok rajta.
3 injekciót kaptam... mert,h az egyik kiba*****-nak "két feje" volt ... na most majd kinyiffannak .... nagyon féltem, le kellett fogni a lábaimat... de azt hiszem egy nálamnál sokkalta konszolidáltabb lélek is rettegett volna ha belenyomnak az idegekkel teli belsőnyálkahártyájába egy 20cm-es tűt, egy olyan anyaggal ami ha félre megy lebénítja,impotenséteszi v leállítja a szívét:) ezek most rettenetesen fájtak.... most is fáj.. de már csak két hét és vége.

most másra gondolni sem akarok ....

hamarosan az én új kifutóm az út lesz, ismét emelt fővel, sziklaszilárdan, ragyogva fogok végig sétálni... és a vakuk villogása helyett a végtelen lehetőségek csillannak majd fel elöttem ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr24847290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása