az elmúlt napokban akányhányszor is írni szerettem volna ide mindig karbantartás vagymi volt.. vagy épp én tartottam magamat karban; v amortizáltam esetenként.
múlt hét szerdán az új ágyneműmet is ki kellett mossam; magamra sem ismertem; sőt senki sem .. annyi is volt . pár óra ; a személy meg lényegtelen. aztán csütörtökön lesétáltam 3 háztömböt ahhoz az illetőhez aki a február-márciusi nagy csalódásom volt -a cenzúrázott bejegyzéseim tárgya:) hát akkor kellemeset csalódtam benne, mert nagyon jól elbeszélgettünk, elég sok midnenről ; jó érzés volt ;éjfélkor távoztam mint egyesek a bálból ..
szombaton meglátogattak anyámék ; aztán takarítottam majd este ismét elhívott magához ;de még előtte volt vmi kerti party cuccon, szóval csak olyan negyed 1 körül indultam el; ismét sokat beszélgettünk; az erkélyen (hétfő óta torok gyulladás szerűségem van ; meg jól megfáztunk minddketten.. ) az ölelgetés után az aludj ott jött - amire mint az ölelgetésre is a minek volt az első kérdésem :) mert ugyebár eddig mindet megbántam akárhányszor is ott aludtam nála ; kb 3kor feküdtünk le; 5kor már felis ébredtem aztán ő is; majd kb 11ig vissza aludtunk , aztán megtörtént az is - és most mindkettőnknek sikerült ... ami számomra nem jelent semmi jót; mert ez már azt jelenti,h gyengéd érzéseket táplálok iránta . asszem ... amivel megint csak magamat fogom kicsinálni . habár kitudja ... tegnap este kivoltam borulva (romlott az állapotom) és akkor intéztem kérdéseket hozzá ; amikre nem olyan válaszokat kaptam amilyenekre számítottam, utána megint én sétáltam el oda; de most nem aludtam ott .
talán mégis ő lehet az.
talán ő tud nekem segíteni, és ő el is tudja fogadni ezt az átmeneti állapotomat - bár képtelen voltam kimondani neki,h mi-ez . de ha úgy alakul akkor ez lesz az első ...
nem tudom .. most ez egy ilyen évődéses korszak lesz, azt hiszem ...
mind1 majd kiderül.
talán majd akkor ha kigyógyultunk a megfázásból.
én nem fogom kérni,h találkozzunk :)
pl ebből is rájöttem,h megint egyáltalán nem úgy élem az életem ahogy szeretném, nem csak vele kapcsolatban de minden más téren is, egyáltalán nem azt cselekszem amire vágyom, amit szeretnék megtenni, v amit mondani szeretnék ; teljesen ellehetlenítettem mindent a félelmeimmel.
ma megint sokat okultam...
és tegnap este szörnyű álmom volt ;valakit megtámadtak és én csak néztem , nem segítettem, ... leblokkoltam. ez így nem történhet meg
a héten már nem dolgozom ; ki lettem írva .. bár csak cseppfertőző a cucc, de a hangom kikészült már keddre - nem tudnék dolgozni .
ma este felhívott a másik jegenye is.. :D amikor a nyugatis mcdonaldsban vacsoráztam ; aztán végig sétáltam a margit híd budai hídfőig - át a dunán:D onnan meg villamosoztam ; majd csodával határos módon (papucsban) hyper sebességgel végig rohantam a moszkvatéren és elértem a buszt :) mire megint telefon - megkérdeztem,h mégis miért szeretne velem találkozni (előtte már gondolkodóba estem,h most melyiket is válasszam )  a válaszára csak annyit reagáltam,h szerintem rossz számot hívott... :)
szóval megint nagyon zajlik az életem ..
közben meg szépen teljesen megfolytom magam a félelmeimmel meg a betegségeimmel .

faxa ...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr751177942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyria · http://tyria.freeblog.hu 2009.07.15. 12:49:12

MIlyen zárkózott lettél!? Mindjárt vége a nyárnak! Te vagy nagyon jól érzed magad, vagy nagyon nem jól! Hm... nyugtalanság.
süti beállítások módosítása