unto the brea-S-T-ch-E

2009.04.05. 22:18

szeretek játszani a szavakkal, szeretem a kétértelműséget és a célozgatást , minden képem, a legtöbb mondatom/kiírás célzás valamire, valakinek ... az angol nyelv a legalkalmasabb erre, egy két betű eltérés v megtoldás és a teljes szó v mondat rögtön 2-3 esetenként 4 jelentést, célzást foglal magába...

szakad a part... szakít .. lélegzem... a mellkasom .. unto ... [-:

tegnap este szúró fájdalmat éreztem - kitapintottam , nem sikerült behatárolni , az előbb sikerült . behatárolva több dolgot is jelenthet ... :( és van egy kis csomó is.
holnap kérek időpontot ... el kell menjek orvoshoz .
ha kapcsolat szerűséget szeretnék kezdeményezni avégett is,h mindennel tisztában legyek, és most már emiatt is.
most megint félek...
ez lehet egy nyirok ér, v egy nyirok csomó is... ami nagyon rosszat jelent, v más ami szintén borzalmasan rosszat jelent ... lehet vmi kis gyulladás is, v egyéb is . de az is lehet,h egy bizonyos chakra-mmal van baj... ami logikus lenne ... na majd holnap utána olvasok, és rámegyek a témára... igazából azt sem tudom,h az a testtájék milyen orvoshoz tartozik, de a kedvenc dokinőm tudni fogja :) remélem kapok hozzá időpontot 2héten belül . és egy új nadrág árából ki is leszek rendesen vizsgálva ...
most már tényleg nincs senki akivel ezt megbeszélhetném, igazán komolyan :s
akiket megismertem és hasonló betegségen mentek át mint én a legtöbben már meghaltak, nekik sajnos nem sikerült :( szeretlenebb lett a világ nélkülük - ha ők voltak a "rákosok" akkor ez a világ halott. vagy semmit sem tudok róluk. majd holnap elbeszélgetek a dologról a barátaimmal .. de nekik nem tudom elmondani rendesen, pláne nem azt,h ez most konkrétan hol és mi meghát ... vmien szinten nagyon félek , főleg most, nappal nyugodtabb voltam - nem féltem ennyire . de most,h kitapintottam és behatároltam megint egyrészről nyugodtabb is vagyok, másrészről sokkal nyugtalanabb , meg most erősödött a fájdalom is :(
ajjj... már csak ez hiányzott . :S
a másik részét - a part szakadásokat - nem merem el kiabláni ... de csoda történt ... hehe ... két nap alatt teljesen eltüntek a hét elején . genetikai csoda vagyok :p

olyan mintha évtizedek teltek volna el 18.-a óta . teljesen felnőttem a szószoros értelmében, teljesen megváltozott az életem , de most már kevésbé érzem az eltűnt 'ártatlanságom' hiányát, vmi más kezd érződni a helyén - lehet, én én és én, önmagam, me, myself & ay ... (-:

őszintén remélem,h minden rendben lesz az orvosnál... és ...
győzni fogok .
és ... megtalálom akit keresek:)
és ...
és...
:-)
hajrááááááááááááááááááááá
 

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr71048513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása