The Great Wave off Kanagawa

2009.03.27. 21:32

avagy egy hatalmas hullám szűkül össze a fejem felett ...
de ez még nem a vég :-)
rengeteg probléma, végkimerülés - testileg , lelkileg ..... tanulás , rengeteg tanulás ... magánéleti konfliktusok , veszteségek , és ma este megkaptam a bónusz-t is, ismét egy inkább lennék philadelphia-ban korszak ... habár minimális a testi baj , de akkor is, most iszonyatosan megrázott :s de még mindig élek :-) hurrá .
nagyon durva ez az elmúlt két hét .. és holnap munkanap:s vasárnap meg végig tanulás - fel sem fogok kellni, hétfőn reggel fél 7-re megyek fodrászhoz :) hurrá .
kiléptem a fák közül - tovább léptem - úgynéz ki ... őszinte hurrá :-)

asszem ezt hívják katasztrófának ...
mózes elbújhat mellettem , ő csak a vörös tenger-t nyitotta szét és tartotta meg a hullámait :) én sokkal többet tartok a fejem felett :s

kérem azt a kibaxott díjjat most már, v egy óriási több literes bögre tripla a köbön espressot 4liter tejjel karamellel és barna cukorral, azonnal


 

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr201030102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása