aym gonna fix it..

2009.03.23. 20:42

tegnap este a világ 8.csodája volt,h nem véreztem ... mert a fájdalom ... meg a szent andrás törés vonal kb ... :-] csak anyám kék multi-ja segített túl élni:) aztán fogmosás közben döbbentem rá,h nem ittam meg koktélt ... félbe hagytam és felhajtottam - azóta sem érzem a hatását :s és utána folytattam a fogmosást , aztán intim törlőkendővel takarítottam le a telefonomat meg a tükrömet..
reggel annyira nem voltak halál közeli élményeim, viszont úgy éreztem legalább olyan fatális hiba volt bevállalni ezt a képzést mint a 12.-ei ott alvást és a 18.ai egyedül megyek a szűrésre dolgot, de aztán úgy tűnik mégsem.. egyenlőre.
most nem megy az írás... elvonták a figyelmem :D

de a cím jelentéssel bír .... "helyre hozom"

:-)
 

azért egy kicsit mégis ... a szembesülésről és a barátokról, családról...
szembesülhetünk másokon keresztül , amikor valaki aki közel áll hozzád - akivel megosztod a dolgaidat - megkérdezi,h hogy vagy, mi történik veled... és miután elmondod meglátod a félelmet a szemükben . az nagyon fájdalmas ... ugyanakkor akik szeretnek , nos előttük nem kell megjátszuk magunkat, nem kell mosolyogjunk ha már azt sem bírunk, elmondhatjuk, elviccelhetjük v megbeszélhetjük komolyan, ők azok akik segítenek ... nem kezelnek betegként, mégha beteg is vagy, velük megfeledkezel róla, ha elmondod már nem lesz ugyanaz többé, mert tudják, tudod és érzed is,h tudják . de nem kezelnek úgy, nem bátorítanak kifejezetten szavakkal; csak ritkán , a legnagyobb bátorítás amit kaptam ezektől az emberektől az,h nem kezelnek betegként , h tudomást sem vesznek róla - na nem olyan értelemben nem vesznek róla tudomást mint pl anno a volt párom... tetteket, pillantásokat kapok szavak helyett, és ezek mindennél többet érnek . nem tudom ezt elmagyarázni, de vhogy így van..
köszönöm.
az életem hatalmas nagy szívás lenne nélkületek :D :p x

coming out ?
ez az én coming out-om, ha valaki megkérdezi,h mégis miért nem, v miért így, hát elmondom. azért mert beteg vagyok.
ez egy átmeneti állapot.
csodálatos dolog történik velem, mert nagyon erős vagyok. nem hagyom a kétségbeesés legkisebb szikráját sem beszivárogni az életembe, nem rég utána néztem a neten vminek, egy szóra kerestem rá a papírról ... azt írják ez a legveszélyesebb fajta, és ezt a legnehezebb eltávolítani - gondolom ezért vannak még mindig olyan iszonyatos nagy fájdalmaim :-) nem tudok hason fekve aludni ... oldalt fekve a másik fájdalmak miatt, így vohgy félig háton fekve alszom - altatóval .

ugyanakkor belegondolva .... nem igaz az,h beteg vagyok .

mert nem vagyok beteg.
susan sontag fanatasztikus dolgokat írt le, amikor a betegségről elmélkedett... igaz a végén sajnos a leukémia elragadta, de ... akkor is igaza volt.

:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://windybarefooted.blog.hu/api/trackback/id/tr571021042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása